Aan het werk in Waardenburg, Gelderland als receptioniste / secretaresse?
In de categorie Administratief/Secretarieel is een vacature vrijgekomen voor de functie van Office support medewerker | Secretaresse. Je werkt hier in de Zakelijke dienstverlening branche.
Je kunt per 16-05-2024 beginnen en de einddatum is op 15-07-2024. Je kunt aan de slag met een Tijdelijk contract.
Iets voor jou? Solliciteren kan eenvoudig. Tot nu toe hebben 1 mensen gereageerd op de vacature Office support medewerker | Secretaresse.
Wees er snel bij, zodat je kans maakt op een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek als Office support medewerker | Secretaresse.
Wat heb je nodig naast een goede motivatie om voor deze baan in aanmerking te komen? Je schoolniveau moet minstens VMBO/MAVO zijn. De functie is voor minimaal 24 uren in de week met een maximale werkweek van 40 uren.
In het kort over deze vacature in Waardenburg:
Salaris indicatie | Minimaal 2400- 2700 |
Werkperiode | 16-05-2024 -15-07-2024 |
Werkuren | 24-40 |
Locatie | Waardenburg,Gelderland |
Opleidingsniveau | VMBO/MAVO |
Contracttype | Tijdelijk |
Branche | Zakelijke dienstverlening |
Functietitel | Receptioniste / Secretaresse |
Direct solliciteren | https://easyapply.jobs/r/YkiVqTY21Ut3EY1zE2ZZ |
Contact opnemen over deze vacature voor meer informatie of om te solliciteren? Dat kan via Unknown door naar het volgende email adres Unknown ter name van Unknown te mailen. Bellen is ook mogelijk via Unknown. Vraag daarbij naar Unknown Unknown.
Zelf je vacature uitzetten via deTielgids.nl? Neem dan contact met ons op.
Lijkt de vacature Office support medewerker | Secretaresse in Waardenburg iets voor jou? Dan kan je direct solliciteren. De volgende tips kunnen je helpen om de baan als [zb_mp_title] te bemachtigen:
Niet de vacature die je zoekt? Bekijk ook onze andere vacatures in Tiel.
Laat dit artikel viral gaan in Tiel, deel het met je vrienden!
Auteur
Vacatures worden verzamelt door de redactie van deTielgids.nl. Jouw vacature insturen? Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.